Kétség nem fér hozzá, hogy a háromcsíkos sportmárka alaposan bele szokott tenyerelni a zeitgeistba, legyen szó a legkorszerűbb sportruházatról, vagy éppen a milliók utcai viseleteként bejáratott oldschool Adidas Originals-ról. Egy ideje már rákattantak arra, hogy a Youtube-on terjesztett, rövid epizódokból álló sztorikban meséljék el, mi is a menő manapság (emlékszünk még ugye a pikánsan vicces próbafülkés történetekre), vagy éppen a brit hiphop és partiarcoknak időnként összedobott videóklipekre.

Új kampányukban sem tettek másként, de most minden eddiginél tovább mentek, és a komplett sztorit 5 másodperces darabokra szedték szét, így látunk küzdeni, örülni, élni kosarasokat, deszkásokat, táncosokat, bringásokat, sztárdj-ket vagy indie-pop zenészeket a márka istállójából egy-egy villanásra egy kupacban (lehet is találgatni ki-kicsoda).

Hogy mire ment ki ez az egész, az a végső 2 perces - All in című - videóban derül ki: a márka a franciaelektró sztárzenekar, a Justice régen várt, április 4-én megjelenő lemeze mögé állt, így az első kislemez részletei is itt hallhatóak először. Meglátjuk, mennyire működik a párosítás, mekkorát szól a Szigeten is fellépett banda új albuma, és jó aláfestő-zene lesz-e a sportóriás számára a kicsit az öt évvel ezelőtt még újszerű francia zenei trend.