Ha még nem cseng ismerősen a név, nem kell megijedni: a brand 2007-ben látott napvilágot, azonban Magyarországon csak az elmúlt félévben debütált. A „szivárványszínű” új órakollekció, mely az IceWatch („jégóra”) nevet viseli, a belga származású Jean Pierre Lutgen tervei alapján készült, és az elmúlt két évben futótűzként terjedt el a (óra)divat világában.

 

Az IceWatch órák merész, olykor már giccses színvilágukkal a fiatalságot és változást („Change, you can”) hirdetik: olcsó kiegészítő révén akár többet is megengedhet magának leendő viselője, így több ruhakollekcióhoz is variálhatóak a színes kardíszek. Az IceWatch sikerét a jól kimért ár-értékaránynak köszönheti (csupán 75$), nem csoda hogy a világ 50 országában már kaphatóak, és állítólag percenként 5-öt adnak el belőle. A szilikonból és polimerből készült órák legkülönlegesebb jellemzője mindemellett az egyszerű eleganciában rejlik: a hétköznapi sportos öltözettől az alkalmi ruháig bármilyen alkalommal viselhetőek, és természetesen vízállóak. Az IceWatch javára írható az is, hogy trendi külseje mellett környezetbarát anyagból készült, így nem véletlen hogy olyan celebek is támogatják a brandet, mint Pl. Paris Hilton, vagy David Guetta.

Az Icewatch először David Guetta „One Love” című klipjében kapott nagy nyilvánosságot a 2009.-es év végén (nem csoda, hogy azóta „David Guettás” órának is becézik), majd múlt ősszel újra láthattuk egy modellt Will.I.Am kezén, a Black Eyed Peas által jegyzett „The Time (Dirty Bit)” című klipben.