Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Úgy hallgatod, ahogy neked tetszik!

Az mp3 lejátszók, iPodok és okostelefonok elterjedésével a fülhallgatók ugyanolyan hétköznapi elemei lettek viseletünknek, mint a karórák ékszerek vagy akár cipők. Természetes, hogy ezeken keresztül is ki akarjuk fejezni egyéniségünket. Utóbbiaknál nincs is ezzel gond, de olyan fülhallgatót találni, ami hűen tükrözi személyiségünket nem volt egyszerű feladat. Eddig.

Kotori

A Kotori nem csak kiváló hangminőségű fülhallgatókkal, de több, mint 100 színkombinációval próbál segíteni ezen a problémán. Sőt, annak sem kell szomorkodnia, akinek ez a hatalmas választék sem elég. Az oldalon saját füllhagatót is készthetsz, aminek mind a 10 (!) alkotóeleméhez te választhatsz szín.

1 Tovább

Képregényhősök visszavágnak

A streetwear márkák legtrendibbjének, a Stüssy-nek soha sem kellett a szomszédba mennie egy kis design ötletelésért, hiszen tervezők ezrei állnak sorba, hogy a rajzolgathassanak a mainstreamtől az undergroundig terítő ruhaipari óriásnak. A tavaszi kollekció alapos csavart kap, hiszen a kultusz képregények gazdájával, a Marvellel összeállva klasszikus szuperhősöket nyomnak a pólókra. Évek óta látjuk már a nagy képregényházak és a fiataloknak szánt ruhamárkák kacérkodását, de most egy picit többről van szó a „Pókember a pólóra nyomva” közhelynél.

Mindjárt két irányba is elindulnak. Az első – áprilistól elérhető – csomagban gyűjtőktől, aukciókon összeszedett ritka Captain America, Doctor Doom, Doctor Octopus, Ghost Rider, Punisher, Silver Surfer és Wolverine borítókat és posztereket mentenek át az utókornak az ’50-90-es évekből. A májusi pakkban pedig a Marvel figurák mai designerek által Stüssy-sítve jelennek majd meg.

0 Tovább

French-electro retro az Adidasnak

Kétség nem fér hozzá, hogy a háromcsíkos sportmárka alaposan bele szokott tenyerelni a zeitgeistba, legyen szó a legkorszerűbb sportruházatról, vagy éppen a milliók utcai viseleteként bejáratott oldschool Adidas Originals-ról. Egy ideje már rákattantak arra, hogy a Youtube-on terjesztett, rövid epizódokból álló sztorikban meséljék el, mi is a menő manapság (emlékszünk még ugye a pikánsan vicces próbafülkés történetekre), vagy éppen a brit hiphop és partiarcoknak időnként összedobott videóklipekre.

Új kampányukban sem tettek másként, de most minden eddiginél tovább mentek, és a komplett sztorit 5 másodperces darabokra szedték szét, így látunk küzdeni, örülni, élni kosarasokat, deszkásokat, táncosokat, bringásokat, sztárdj-ket vagy indie-pop zenészeket a márka istállójából egy-egy villanásra egy kupacban (lehet is találgatni ki-kicsoda).

Hogy mire ment ki ez az egész, az a végső 2 perces - All in című - videóban derül ki: a márka a franciaelektró sztárzenekar, a Justice régen várt, április 4-én megjelenő lemeze mögé állt, így az első kislemez részletei is itt hallhatóak először. Meglátjuk, mennyire működik a párosítás, mekkorát szól a Szigeten is fellépett banda új albuma, és jó aláfestő-zene lesz-e a sportóriás számára a kicsit az öt évvel ezelőtt még újszerű francia zenei trend.

0 Tovább
1234
»

trendi

blogavatar

Trendblogunk beszámol az újdonságokról. Legyen szó telekommunikációról, autókról, divatról, utazásról, zenéről vagy filmekről.

Utolsó kommentek