Az egészségügyileg minden bizonnyal jobb napokat látott Charlie Sheen köszöni szépen, jól van: amit színészként nem, azt botrányhősként mindenképpen sikerült elérnie. Persze ne legyünk igazságtalanok, hiszen kiváló alakításokat láthattunk tőle a Tőzsdecápák Bud Foxaként, a Szakaszban vagy komikus szerepek sokaságában. Az utóbbi években azonban leginkább Amerika egyik legjobban fizetett sorozatszínészeként, bulvárhősként, alkohol-, kokain- és szexfüggőként voltak tele fényképeivel a lapok (dühöngéseiről készült vicces taivani animációk itt).

(Forrás: http://twitpic.com/455ly9)

A teljesség igénye nélkül néhány esemény az elmúlt hetekből. 1. A közismerten balhés, és bulizós Sheen egy több napon át tartó – drogokkal és pornósztárokkal megspékelt – házibulit követően kórházba kerül, ügynöke szerint rekeszizom sérülés miatt, mások szerint túlpörgés az ok. 2. Országos rádióműsorokban betelefonálva több esetben elküldte melegebb égtájakra sorozata, a Két kicsi, meg egy pasi producerét Chuck Lorre-t, miután a médiában felmerült, hogy talán a CBS nem kívánja folytatni vele a szériát. 3. Miután a forgatás leáll, néhány nap tisztulási szabadságot vesz ki, két barátnőjével és ex-nejével egy karibi szigetre utazik, közben 1 millió dollár értékben vesz a hölgyeknek egy-egy luxusautót (köztük egy Bentley-t, képek itt). 4. Az országos médiában különféle további bulikról közölnek képeket, eközben fűnek-fának nyilatkozik, miközben a mérések szerint népszerűbb, mint valaha.

Sheen – a körülményekhez képest – egyébként profin kezeli a médiát, és miután a CBS végleg kitiltotta a stúdió területéről, felismerte, hogy közvetlenül kell szólni a rajongóihoz. Hamar Ustream csatornát indított, ahol élőben lehetett követni az otthonában történteket, és őszintln beszélt a történtekről. A múlt héten pedig fellépett a Twitterre is, ahol egy nap alatt egymillió követője lett – Guiness rekord – most kb. két és fél milliónál tart.

Mi sem jelzi jobban, hogy egyesek – nem feltétlenül a mosóporgyártók – komoly marketingértéket sejtenek Sheenben, hogy a hivatalos Twitter account regisztrációjában egy celeb-reklámozással foglalkozó cég segített, és segít a mai napig – többek között Snoop Doggot is ők menedzselik a közösségi médiában.