Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Tekerj, tapizni!

Budapesten manapság két igazán trendi dolog van: az egyik biciklivel, ezen belül is országúti versenybringával közlekedni, a másik pedig saját táblagépünk, e-book readerünk, ami lehetőleg egy iPad, képernyőjét simogatva olvasgatni, wifizni különböző kávézókban.

 

A helyzet nyilvánvalóan hasonló fővárosunk nagy-testvérében, Berlinben is, hiszen ottani tervezőknek hála a két tevékenység minden eddiginél stílusosabban fonódik most össze. A több díjjal is kitüntetett Fahrer Berlin megalkotta a vázra szerelhető tablet-táskát amiben akár telefonunk, kulcsunk vagy pénztárcánk is helyet kaphat.

 

A több méretben és több mint 20 színben kapható táskákat rengeteg módon szerelhetjük a bicajra, hogy azok a legkevésbé se zavarjanak minket. Ha pedig leláncoltuk a vasparipát hátizsákként vihetjük tovább, hogy egy percig se kelljen kiszakadnunk a nélkülözhetetlen információáramlásból.

 

Ha tetszett a cikk kövess minket a Facebookon is!

0 Tovább

Városi robogók

Budapesten is egyre többen unnak rá az autós közlekedés viszontagságaira és váltanak a négyről két kerékre. Mivel a legtöbben B kategóriás jogsival rendelkeznek kézen fekvő, hogy az 50 köbcentis robogók széles kínálatából választanak. Ebben szeretnénk egy kis segítséget nyújtani, ezért összeszedtük a legdivatosabb gépek listáját.

 

Aprilia Scarabeo


Mostanában talán ez a leggyakoribb robogó Pesten és meg is értjük, miért. A relatív alacsony ár és a 16 colos kerekek tökéletesen alkalmassá teszik a budapesti dzsungelben zajló erőpróbára. Sajnos, mint a legtöbb nagykerekű robogó, a Scarabeo sem rendelkezik ülés alatti tárolóval.

 

 

Aprilia SportCity

 

Az Aprilia másik városi járgánya a SportCity. Ezzel a konstrukcióval, mint a neve is mondja, nyilvánvalóan a sportosabb élményt kereső városlakók felé szeretnének nyitni. Nem hiába használja itthon számos futár előszeretettel. A mozgékonyságért cserébe a Scarabeoénál kisebb, 14-es kerekekkel kell fizetnünk, cserébe viszont ülés alatti tárolót kapunk, amiben akár egy nyitott sisak is elfér.

 

 

Aprilia Mojito

 

Ez a motor sokkal inkább a kerekded, retró formák, mintsem a száguldás szerelmeseinek készült. A 12 colos kerekei ellenére viszonylag nagy testű robogó a felhasznált anyagok és színek tekintetében is magasabb kategóriás, elegáns életérzést kínál, ami azonban az árban is érződik.

 

 

Aprilia SR 50 street

 

A mai gyűjtésünk legsportosabb darabja igazán szigorú megjelenéssel parancsol magának tekintélyt. A legtöbb átlag személyautót legyorsuló robogónál a megállással sem lehet gond: elől-hátul tárcsaféket kapunk a 13 colos kerekekre.

 

 

Vespa s50 College 2T

 

A legendás és kultikus robogómárka legújabb darabja hozza a tőle elvárhatót. Letisztult, múltat idéző formák, kényelem és mediterrán életérzés. Az átlagos technikai tudás ellenére a hírnevet meg kell fizetni, a mai összeállításunk legdrágább darabja a Vespa.

 

 

Malaguti Centro 4T

 

Nagytestű, nagykerekű, kényelmes motorral áll versenybe a Malaguti. Ez a laza harmincasoknak való elegáns robogó ülés alatti sisaktartóval remek választás az alkalmi felhasználóknak.

 

 

Honda Zoomer

 

A Honda megalkotta minden robogók legvadabbját. A zoomer az 50 ccm-re fanyalodott igazi motoros fenegyerekek választása. Sehol egy műanyag burkoló- vagy designelem. A motor megjelenését a nyers csövek határozzák meg és emelik ki az összes versenytárs közül.

 

0 Tovább

Új bringatrendek: egyedi és felújított kerékpárok

Itt a tavasz, sokan szedik elő, viszik szervízbe a bringát, hogy aztán önfeledten suhanjanak a napsütésben (reméljük, mindig szabályosan, persze). A bicikligyárak új katalógusai már elérhetőek, a „hivatalos" trendek nem sok meglepetést hoztak. Viszont ahogy a bicikli lassan hazánkban is kultikus tárggyá növi ki magát, egyre többen nem kérnek az előregyártott modellekből, legyenek azok bármilyen jók is.
Nő a kereslet a pincék mélyéről előkotort, gyakran 30-40 évesnél is idősebb bringák szakszerű felújítására. Az így előállt gépek nem csak retró megjelenésük, de egyediségük miatt is egyre népszerűbbek. Az már egyéni ízlés kérdése, hogy a történelmi hitelesség, vagy a különleges megjelenés kerül-e fölénybe a restaurálás során.
Ez a dilemma persze fel sem merül, ha a reménybeli tulajdonos eleve egyedi modell összerakását kéri. Ez, a váz összerakásával kezdődő munka általában jóval borsosabb kiadást jelent a biciklizőnek. De az eredmény (ideális esetben) egy olyan bringa, ami minden paraméterében illik a tulajdonosához. Az árat viszont nem csak a maximális kényelem és funkcionalitás indokolja, de az a tudat is, hogy ilyen biciklije senki másnak nincs. Sokan a legegyszerűbb megoldást, a váz újrafestését-fényezését választják – a végeredmény hasonlóan egyedi, viszont alig terheli meg a pénztárcát.
Kedvcsinálónak néhány kép a First Bike, a Rocket Bikes, a Kurtz és a BC Paintworks kínálatából!

 

Rocket Bikes

 

Rocket Bikes

 

Kurtz

 

BC Paintworks - Scwinn

 

First Bike fixi

0 Tovább

trendi

blogavatar

Trendblogunk beszámol az újdonságokról. Legyen szó telekommunikációról, autókról, divatról, utazásról, zenéről vagy filmekről.

Legfrissebb bejegyzések

Utolsó kommentek