Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

10 trendi tipp ismerkedéshez

Unod a diszkókat, bárokat, szórakozóhelyeket? Újszerűen ismerkednél meg új partnereddel? Nem tudod hova menj az első randin? Semmi gond, hiszen az amerikai életmód- és párkapcsolati tanácsadók természetesen erre is komplett, abszolút trendi listával rendelkeznek – ezúttal fiúknak.

10. Táncóra. A legtöbb szingli lánnyal biztosan itt lehet találkozni, ráadásul egyből párba is állítanak benneteket.
9. Borkóstoló. Az egyszerű bároknál kellemesebb atmoszféra, intimebb hangulat, de előtte érdemes kicsit képbe kerülni.
8. Kutyasétáltatás. A parkok tele vannak kutyás lányokkal, és ha szereted az állatokat, akkor a beszédtémával sincs gond.
7. Meetup csoportok. Az azonos érdeklődésű online közösségek által szervezett offline találkozó is egy amerikai őrület, de itthon is körbenézhetünk (pl. csoportok Budapest körül). DE: Ha ez nem elég, nézzünk körbe a Facebookon (pl. induljunk el hasonló érdeklődésű barátaink nyomán) olyan kulturális, sport, vagy spontán rendezvények után, ahol kellő számú érdeklődő regisztrált már.
6. Művészeti séták. Tavasszal beindulnak a különféle múzeum és városnéző csoportok, tematikus séták, ha valaki kimondottan a művészi vénájú lányokat kedveli. De alternatív, romkocsmás stb. városnézésre is sok lehetőség van.
5. Színjátszó kurzusok. Itt aztán hivatalosan is flörtölhetünk, de ehhez az kell, hogy érezzünk magunkban egy kis exhibicionizmust. Akár még rejtett tehetségünk is előbújhat. Érdemes körbenézni esetleg itt.
4. Fitness órák. Sportosak előnyben, kell a jó kondíció, nehogy szégyenben maradjunk leendő partnerünk előtt.
3. Önkéntesség. Akik a szociálisan érzékeny, társadalmilag aktív nőkhöz vonzódnak, azoknak az Önkéntesség Éve kiváló alkalom az ismerkedésre. Itt érdemes magunknak ügyet keresni.
2. Speciális túrák. Ha a hegymászás, a búvárkodás vagy a bunjee jumping szerelmese vagy és ezt leendő párodtól is elvárod, akkor nem kell mást tenni, mint befizetni egy hasonszőrűek által szervezett utazásra, túrára.
1. Közösségi média. Ha nem akarsz kilépni az internet világából, akkor a népszerű közösségi oldalak minden bizonnyal összehoznak a hasonló érdeklődésű hölgyekkel. De ha ezeket a sorokat olvasod, akkor ezt biztosan tudod…

(további tippek érdeklődőknek: Double Your Dating)

0 Tovább

French-electro retro az Adidasnak

Kétség nem fér hozzá, hogy a háromcsíkos sportmárka alaposan bele szokott tenyerelni a zeitgeistba, legyen szó a legkorszerűbb sportruházatról, vagy éppen a milliók utcai viseleteként bejáratott oldschool Adidas Originals-ról. Egy ideje már rákattantak arra, hogy a Youtube-on terjesztett, rövid epizódokból álló sztorikban meséljék el, mi is a menő manapság (emlékszünk még ugye a pikánsan vicces próbafülkés történetekre), vagy éppen a brit hiphop és partiarcoknak időnként összedobott videóklipekre.

Új kampányukban sem tettek másként, de most minden eddiginél tovább mentek, és a komplett sztorit 5 másodperces darabokra szedték szét, így látunk küzdeni, örülni, élni kosarasokat, deszkásokat, táncosokat, bringásokat, sztárdj-ket vagy indie-pop zenészeket a márka istállójából egy-egy villanásra egy kupacban (lehet is találgatni ki-kicsoda).

Hogy mire ment ki ez az egész, az a végső 2 perces - All in című - videóban derül ki: a márka a franciaelektró sztárzenekar, a Justice régen várt, április 4-én megjelenő lemeze mögé állt, így az első kislemez részletei is itt hallhatóak először. Meglátjuk, mennyire működik a párosítás, mekkorát szól a Szigeten is fellépett banda új albuma, és jó aláfestő-zene lesz-e a sportóriás számára a kicsit az öt évvel ezelőtt még újszerű francia zenei trend.

0 Tovább

Tovább gyorsul a japán gyorsvasút

Alig 20 perc alatt kapkodták el Japán új gyorsvasútjának első útjára az első osztályra szóló jegyeket. Az érdeklődés és a lelkesedés olyannyira nagy volt, hogy az interneten keresztül a legdrágább jegyet 2900 fontért adták el. A Hayabusa (Sólyom) névre keresztül szerelvény Tokió és Aomori között fog közlekedni nem kevesebb, mint 185 mérföld per órás (kb. 300km/h) sebességgel.

A GranClass-nak nevezett első osztályú kocsikban bőrülések, olvasólámpák, lábtartók és korlátlan alkoholfogyasztási lehetőség várja a tehetősebb utazókat. A magasabb jegyárat fizetőknek könnyű ebédet vagy vacsorát is felszolgálnak.

Japán első nagysebességű vasútját 1964-ben helyezték üzembe és 130 mérföld per órás végsebességgel, gyakorlatilag balesetmentesen közlekedik. Nekünk vajon lesz-e ilyen vasutunk? Mondjuk a négyes metró vonalán?!

További látványos fotók a vonatról itt.

1 Tovább

Trendi lett a rosszfiú imázs?

Az egészségügyileg minden bizonnyal jobb napokat látott Charlie Sheen köszöni szépen, jól van: amit színészként nem, azt botrányhősként mindenképpen sikerült elérnie. Persze ne legyünk igazságtalanok, hiszen kiváló alakításokat láthattunk tőle a Tőzsdecápák Bud Foxaként, a Szakaszban vagy komikus szerepek sokaságában. Az utóbbi években azonban leginkább Amerika egyik legjobban fizetett sorozatszínészeként, bulvárhősként, alkohol-, kokain- és szexfüggőként voltak tele fényképeivel a lapok (dühöngéseiről készült vicces taivani animációk itt).

(Forrás: http://twitpic.com/455ly9)

A teljesség igénye nélkül néhány esemény az elmúlt hetekből. 1. A közismerten balhés, és bulizós Sheen egy több napon át tartó – drogokkal és pornósztárokkal megspékelt – házibulit követően kórházba kerül, ügynöke szerint rekeszizom sérülés miatt, mások szerint túlpörgés az ok. 2. Országos rádióműsorokban betelefonálva több esetben elküldte melegebb égtájakra sorozata, a Két kicsi, meg egy pasi producerét Chuck Lorre-t, miután a médiában felmerült, hogy talán a CBS nem kívánja folytatni vele a szériát. 3. Miután a forgatás leáll, néhány nap tisztulási szabadságot vesz ki, két barátnőjével és ex-nejével egy karibi szigetre utazik, közben 1 millió dollár értékben vesz a hölgyeknek egy-egy luxusautót (köztük egy Bentley-t, képek itt). 4. Az országos médiában különféle további bulikról közölnek képeket, eközben fűnek-fának nyilatkozik, miközben a mérések szerint népszerűbb, mint valaha.

Sheen – a körülményekhez képest – egyébként profin kezeli a médiát, és miután a CBS végleg kitiltotta a stúdió területéről, felismerte, hogy közvetlenül kell szólni a rajongóihoz. Hamar Ustream csatornát indított, ahol élőben lehetett követni az otthonában történteket, és őszintln beszélt a történtekről. A múlt héten pedig fellépett a Twitterre is, ahol egy nap alatt egymillió követője lett – Guiness rekord – most kb. két és fél milliónál tart.

Mi sem jelzi jobban, hogy egyesek – nem feltétlenül a mosóporgyártók – komoly marketingértéket sejtenek Sheenben, hogy a hivatalos Twitter account regisztrációjában egy celeb-reklámozással foglalkozó cég segített, és segít a mai napig – többek között Snoop Doggot is ők menedzselik a közösségi médiában.

0 Tovább

Új cipő trend Hollywoodban – Zipz Shoes

Egyre több sztár szeret bele a Zipz Shoes nevű márkába. A cipők lényege, hogy a tulajdonos kedve szerint váltogathatja, variálhatja a cipő felső és alsórészét egy zipzár segítségével. A sportos cipőkhöz számos színes, mintás felsőrész közül válogathatunk, amelyek mind a nőknek, mind a férfiaknak kínálnak megfelelő választást. A márka azt érezteti a fogyasztókkal, hogy ők lehetnek saját maguk divattervezői, és a lehetőségeknek csupán saját kreativitásuk szab határt.



A Hollywoodi színészek és a zenei világ elismert sztárjai közül már sokan hordják ezeket  a különleges cipőket, amelyek az idei nyár nagy slágertermékei lehetnek.

Jennifer Love Hewitt egy magas talpúba szeretett bele:



Teri Polo az Apádra ütök sztárja egy visszafogottabb modellt választott:



Herbie Hancock a pirosat szereti:

 A Lila akác közből Kathryn Johnson azt bizonyítja, hogy a Zipz kortalan divat:

 Denise Richard még estélyihez is felpróbálja: 

 Peter Weller, a Robotzsaru nem fél a színestől:

 A friss Golden Globe-díjas Jane Lynch egy halálfejes modellt választott:

 A Gyűrűk Urából ismert David Monaghanről a cipője is elárulja, hogy színes egyéniség:



A kemény fiúknak is tetszik. "Dave" Mustaine a Megadethből:



 

0 Tovább

trendi

blogavatar

Trendblogunk beszámol az újdonságokról. Legyen szó telekommunikációról, autókról, divatról, utazásról, zenéről vagy filmekről.

Utolsó kommentek